English (United Kingdom)Română (România)
Webbuster Identitate Vizuala

Webbuster Idei Creative

Cum trebuie sa arate un logo

Cum trebuie să arate un Logo?

Imaginaţi-vă că deschideţi cartea de telefon sau un catalog unde veţi vedea 5 companii care oferă acelaşi servicii, Îndodeauna veţi opta pentru compania care arată cel mai bine, care inspiră încredere şi seriozitate. Având un logo bine conceput vă va oferi întodeuna un avantaj faţă de concurenţa dumneavoastră şi vă va permite să concureze ca o afacere. Pentru a testa puterea logo-ului dumneavoastră faceţi comparatie cu logo-urile celor mai bune companii din industria dumneavoastră ca să vedeţi cum staţi. Dacă nu aveţi un logo arucaţi o privire la concurenţa potentială şi veţi fi instantaneu în măsură sa vă decideţi cum vreţi să arate sigla dumneavoastră.

 Ce trebuie sa transmita un logo

Ce trebuie să transmită Logo-ul (sigla)?

Un alt factor important al unui logo este puterea percepţiei. Un logo nu trebuie doar să arate bine; luaţi în considerare trei cuvinte care descriu modul în care doriţi să fie perceputa compania Dvs. Aceste cuvinte ar trebui să fie mesajele de bază pe care ar trebui să le transmită logoul dumneavoastră, chiar dacă acesta este format doar din caractere (text).

 Cum implementam un logo

Cum implementăm Logo-ul (sigla)?

Majoritata siglelor sunt concepute pentru web, tipar (carţi de vizită, foi cu antet, etc.), dar ce ne facem dacă vrem să îl implementăm pe un stilou sau un pix? Asiguraţi-vă că logo-ul dumneavoastră se poate imprima ful color, alb negru, în dimensiune mică, mare, pe fundal închis sau deschis, etc. Nu ştiţi niciodată pe unde o să ajungă logo-ul Dvs. în viitor.