English (United Kingdom)Română (România)
Webbuster Servicii Web 5 Functii pentru o Pagina Web

5 Functii importante pentru o pagina web de succes

Pagina dvs reaspunde la intrebari?

Pagina Dvs Raspunde la intrebari ?

Ganditi-va la toate intrebarile pe care le aveti atunci cand va interesati despre un produs sau un serviciu. Cu cat aveti raspunsuri la mai multe intrebari, cu atat mai bine. Este vital ca website-ul dvs. sa raspunda la cat mai multe intrebari pe care le poate pune un client potential. Daca nu e nimic altceva, o mai elibereaza pe secretara dvs. Ganditi-va la toate zonele de interes pe care le ia in considerare o persoana inainte sa ia decizia de a cumpara produsul sau serviciul dvs. Indreptati-va informatiile si explicatiile catre acestea. Catre fiecare dintre ele. Faceti un inventar al tuturor raspunsurilor si folositi-l ca baza de plecare pentru continutul website-ului dvs. 
 Pagina vinde serviciile dvs?

Pagina vinde serviciul dvs?

Nu ne referim la existenta unui buton gen “cumpara acum”. Ne referim la vanzarea lui efectiva. Website-ul este ca o vitrina in care este expus produsul sau serviciul dvs. in asa fel incat sa i se prezinte cele mai bune caracteristici. Daca aveti un produs unic, puteti posta un film care sa arate cum poate fi folosit. Aratati filmari detaliate ale rezultatelor serviciului dvs. Investiti in fotografii de calitate. Toate acestea conteaza foarte mult in vanzarea valorii produsului sau serviciului dvs. Considerati fotografiile si filmele ca o modalitate prin care vizitatorii site-ului primesc o sansa reala de a experimenta produsul sau serviciul dvs. inainte de a-l cumpara.
 Situl dvs indeamna oamenii sa interactioneze

Indeamna oamenii sa actioneze/interactioneze cu pagina Dvs?

Unul dintre lucrurile unice ale internetului este ca utilizatorii sai sunt mai predispusi sa faca intr-adevar lucrurile care le sunt spuse. Trebuie sa le spuneti ce sa faca. Faceti pe seful cu vizitatorii site-ului dvs. Daca vreti ca vizitatorii sa va contacteze, puneti un buton mare la sfarsitul fiecarei pagini de pe site care sa le spuna ce sa faca. Folositi procesul de vanzare off-line ca un model pentru a crea un catalog cu informatiile de care au nevoie de obicei oamenii pentru a lua o decizie. De exemplu, daca vreau sa angajez un electrician, as vrea sa vad o certificare, poate chiar cateva exemple din experienta sa prin fotografii sau prin testimoniale de la alti clienti. Un site care ghideaza cum trebuie clinetul pentru a afla toate aceste informatii si il indemana sa ii contacteze, va fi foarte eficient.
 Clienti raman cu informati dupa accesarea paginii?

Cilentii raman cu informatii dupa o vizita pe pagina Dvs?

Oamenii cauta pe internet pentru raspunsuri si informatii. Afacerea dvs. poate beneficia foarte mult din gazduirea de informatii ce pot fi descarcate sau din newsletter-ul la care se pot inscrie utilizatorii. Faptul ca potentialii clienti raman cu mai multe informatii este o modalitate foarte buna de a face clientii sa considere produsul sau serviciul dvs. drept o solutie pe care sa o aleaga. Nu va faceti griji ca o sa puna mana pe informatii si competitorii dvs. Impactul pe care il pot avea in atragerea de clienti noi este de departe mult mai mare.
 Sit-ul dvs functioneaza 100%?

Website-ul dvs functioneaza la capacitate 100%?

Foarte multe website-rui au link-uri intrerupte si pagini care sunt “In curand” de ani de zile. Nimic nu e mai frustrant pentru un vizitator decat un link intrerupt sau deceptia unei pagini goale. Este important pentru website-ul afacerii dvs. sa aiba un continut util si cu caracter informativ. Un website plin de link-uri intrerupte si pagini necompletate se reflecta foarte bine in parerea vizitatorilor despre afacerea dvs.